Over mij

Sinds 2007 werk ik als online marketeer aan meerdere projecten, intern en extern. Daarbij specialiseer ik me in het gebruik van content om doelen te realiseren, bijvoorbeeld leads genereren of online doorsturen van potentiële kopers naar adverteerders. Kanalen die ik daarbij veelvuldig inzet zijn Facebook (ads) en Google (SEO).

Studie en werkervaring

Op de Universiteit van Maastricht heb ik de studies bedrijfseconomie en fiscale economie afgerond. Ik heb gewerkt in de zakelijke dienstverlening en werk graag met aanbieders van B2B diensten

Sinds 2007 ben ik zelfstandig ondernemer. Mijn werkzaamheden bestaan voor een deel uit eigen projecten zoals bedrijfopzetten.nl, je-eigen-bedrijf.nl en saunagespot.nl. Het verdienmodel op deze websites draait om een variabele beloning van adverteerders die op zoek zijn naar leads. Daarnaast help ik MKB ondernemers met het realiseren van meer bezoekers, leads en uiteindelijk klanten. Voorbeelden van projecten waar ik aan werk staan onder het kopje ervaring.

MKB Ondernemers helpen met online marketing

Wat ik doe is het volgende:

  • Een eerste beeld vormen van een website. Daarvoor gebruik ik meestal een aantal standaard punten die ik opneem in ons website rapport. Dit draait om het design, gebruiksvriendelijkheid, zoekmachinevriendelijkheid, duidelijkheid en conversiegerichtheid van een website. Wat is eigenlijk het doel van de website?
  • Als ik een samenwerking aanga met een ondernemer kijk ik naar de statistieken. We weten nu het doel van de website, wordt dat ook gehaald in de praktijk? Waar mogelijk help ik ook om de doelstelling van een website meetbaar te maken.
  • Vervolgens begint het ‘echte werk’. Een strategie uitzetten om via een of meerdere kanalen meerdere bezoekers naar de website uitnodigen en de website optimaliseren om deze bezoekers tot succesvolle leads te converteren.
  • We hoeven niet meteen een uitgebreid traject te starten, soms kom ik regelmatig een keertje sparren om een ondernemer op ideeën te brengen. Of we zoeken laaghangend fruit om met een minimale investering maximale vooruitgang te boeken.

Het verbeteren van een website en de online marketing is een doorgaand proces. Ik ga dus bij voorkeur een lange termijn relatie aan waarbij we regelmatig kijken hoe de resultaten van de website veranderen, want daar gaat het uiteindelijk om.

Contact opnemen

Je kan me bereiken via het contactformulier op deze site of mailen via info@kispi.nl of bellen op telefoonnummer 033 7620870.